Wyniki 2019 - lato

Miejsce

Mikro Rajd                               

Nazwa Zespołu

Suma pkt 16pkt

Czas

 
 

1/1

Grzegorz Malicki, Iza Osyszko

One Race Projekt

16

7:40

 

2

Piotr Niessner

 

16

7:41

 

3

Mariusz Słaboń

KIWK-a biega

16

7:48

 

4/2

Daniel Howis, Ewelina Majewska

H Team

16

7:49

 

5

Andrzej Osyszko

 

16

8:50

 

6

Mateusz Cieślicki

 

16

9:03

 

7

Seweryn Kucharczyk

Arsbona

16

9:08

 

8

Wojciech Kapustka

ARSBona

16

9:08

 

9/3

Mirosław Baszczak, Dobrawa Baszczak

Morświnek

16

9:50

 

10

Andrzej Morel

OSA Opole

16

9:50

 

11

Szymon Litwa

O!Błędny

16

9:53

 

12/4

Rafał Stawiarski, Tomasz Balicki, Sonia Manssour-Stawiarska

STR Dzikie Dziki

16

10:56

 

13/5

Sebastian Pietrzak,Paulina Szemel,RobertRymieniecki

Niefizyczni

16

11:02

 

14

Bartłomiej Zieliński, Sebastian Mrzywka

Wyleniałe bobry po 40-tce

16

11:05

 

15/6

Aleksandra Przewieślik, Grzegorz Przewieślik

 

16

11:06

 

16/7

Aleksandra Trzaska, Jakub Górski

Dream Team

16

11:25

 

17

Michał Mączka, Szymon Mączka

Forhinesy

16

11:32

 

18

Tomasz Płecha, Rafał Hacia

Multi Runners

13

6:25

 

19

Krzysiek Pyta

ciecierzycawełnowiec

13

6:38

 

20

Paweł Gorczyca, Michał Gorczyca

Mikro Rajderzy

13

6:40

 

21

Piotr Duśko

FormacjaŚląsk

13

6:47

 

22

Miłosz Brych

Kropka

13

8:10

 

23

Piotr Opoka,Mateusz Szega

OpSze Sport Team

13

8:54

 

24/8

Marek Badoń,Sandra Badoń

Żółtodzioby

10

7:12

 

25

Maciej Witkowski

 

9

4:43

 

 

Miejsce

TP 50                                           

Nazwa Zespołu

Suma punktów 15pkt

Czas

 
 

1

Sławomir Adamczuk

MKS Wyzwolenie

15

8:46

 

2/1

Marzka Janerka

 

15

8:48

 

2

Krzysztof Mański

 

15

8:48

 

4

Artur Moroń

 

15

8:53

 

5

Maciej Widera

 

15

9:16

 

6

Mariusz Maryniak

Compass

15

9:36

 

6

Hubert Puka

Rajd Dolnego Sanu

15

9:36

 

8

Mateusz Komorowski

 

15

9:59

 

9/2

Hanna Marszałek

InO SCI

15

11:07

 

10

Przemysław Niezgoda

 

15

11:12

 

11

Marcin Bijok

InO SCI

15

11:13

 

12

Piotr Janeczek

 

15

11:25

 

13

Grzegorz Matura

 

15

12:00

 

13

Roman Cedrych

Mango Team

15

12:00

 

13/3

Justyna Dalecka

 

15

12:00

 

18

Arkadiusz Xieślak

kran-suw

13

11:27

 

19

Andrzej Eibl

Eiblu Team

12

8:47

 

20

Dariusz Czechowicz

 

12

11:54

 

21

Jacek Litewka

 

12

11:54

 

22

Michał Stanowski

 

11

11:40

 

22

Daniel Stanowski

 

11

11:40

 

22/4

Marta Kowalska

 

11

11:40

 

25

Marcin Brych

Straż Leśna

9

8:52

 

26/5

Gabriela Talaga

 

9

11:54

 

26

Dominik Talaga

 

9

11:54

 

28

Michał Gruszczyński

Klub emerytów

7

10:49

 

28

Michał Sadziak

Klub emerytów

7

10:49

 

30

Sebastian Mański

Rajd Wilczy

4

8:24

 

30

Daniel Dziedzina

Epic_Team TM

4

8:24

 

30

Łukarz Majchrzyk

Epic_Team TM

4

8:24

 

30

Jakub Dziedzina

Epic_Team TM

4

8:24

 

NKL

Franciszek Zakrzyński

 

 

 

 

NKL

Justyna Zakrzyńska

 

 

 

 

R

Karina Kiełtyka

 

 

 

 

 

Miejsce

 TP 20                               

Nazwa Zespołu

Suma punktów 6pkt

Suma czasu

 
 

1

Łukasz Knaś, Ewelina Knaś

F-TEAM

6

4:36

 

2

Radosław Wieczorek, Natalia Patucha

Niemamocnych

6

4:50

 

3

Michał Kański,Dawid Maciążek

 

6

4:59

 

4

Tomasz Kania, Anna Wardzińska, Piotr Konopek

Miszcze

4

4:45

 

5

Artur Kubica,Anna Zydroń

Dream Team

3

5:02

 

6

Anna Dorota Magosa, Elżbieta Kaczor

 

2

5:15

 

 

 

 

 

 

 

Miejsce

TP 20 Rodzina                              

Nazwa Zespołu

Suma punktów 6pkt

Suma czasu

 
 

1

Abu Szajna,Piotrek Bublik, Maciuś Bubik

 

3

5:11

 

2

Anna Niedźwiedzka, Staś,Antoś

Kiciu-Miciu&Tygrysek Team

1

5:55

 

 

 

 

 

 

 

Miejsce

TR 50                                

Nazwa Zespołu

Suma PK 15

Suma czasu

 
 

1

Hubert Kessler

KGT

15

6:25

 

1

Szymon Kessler

KGT

15

6:25

 

2

Magdalena Zawadzka

Factured But Whole

15

8:47

 

2

Maksymilian Szapski

Factured But Whole

15

8:47

 

2

Katarzyna Kowalska

Factured But Whole

15

8:47

 

3

Grzegorz-Kluska Karolczak

Factured But Whole

15

8:49

 

3

Konrad Górszczak

Factured But Whole

15

8:49

 

8

Monika Rutkowska

MR TEAM

6

7:10

 

 

 

Wyniki 2019 - zima

 

 

RODO

Szanowni Użytkownicy,

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO prosimy o zapoznanie się z treścią naszej polityki ochrony danych osobowych.

Informujemy, że nie udostępniamy danych osobowych innym podmiotom. Nie sprzedajemy baz danych i dokładamy starań aby państwa dane osobowe były przechowywane w sposób bezpieczny.

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, podanych w celu zgłoszenia na zawody jest:

Stowarzyszenie VAJRA, z siedzibą w: Kwaśniów Dolny, ul. Główna 30, 32-310 Klucze

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia:

- klasyfikacji na zawodach i wyników,

- publikacji wyników, list startowych,

- kontaktu organizatora zawodów z osobą zgłoszoną,

- informowania drogą mailową o organizowanych przez Stowarzyszenie Vajra zawodów

3) podstawą prawną przetwarzania przez Administratora Pani/Pana danych osobowych w celach wskazanych powyżej jest:

- prawnie usprawiedliwiony interes administratora (zgodnie z art. 6. ust. 1 pkt. f RODO)

- w celu obsługi, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń,

w tym - zapobiegania oszustwom, rozpatrzenia ew. reklamacji;

- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO)

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych na podst. art. 6 ust.1 pkt f RODO) będą:

- Stowarzyszenie Vajra

- dział księgowości w celu prowadzenia rozliczeń finansowych,

- kancelarie Prawne w zakresie ochrony przed roszczeniami i dochodzeniem roszczeń do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń zgodnie z KPC

5) przechowywane przez nas dane w formularzach zgłoszeniowych będą usuwane, poza adresem email, imieniem i nazwiskiem, po upływie miesiąca od zakończenia zawodów, których dotyczą.

6) w przypadku publikacji wyników podany będzie jak najmniejszy konieczny zakres danych zależny od charakteru imprezy. Dane te przechowywane i dostępne będą w serwisie przez cały czas jego istnienia.

7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

8) ma Pan/Pani prawo do kontaktu z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (GIODO), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);

10) Administrator zapewnia Pani/Panu możliwość zmiany, modyfikacji lub usunięcia swoich danych osobowych poprzez: kontakt e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Regulamin Rogaining

Czym jest Rogaining – jest rodzajem rajdu na orientację łączący bieg lub marsz z orientacją w terenie. Podczas zawodów zawodnicy planują swoją trasę, a następnie starają się w wyznaczonym limicie czasu odwiedzić jak najwięcej punktów kontrolnych rozmieszczonych w terenie i oznaczonych na mapie. 

Punkty kontrolne posiadają różną wartość punktową w zależności od poziomu trudności.(im trudniej jest go znaleźć, tym więcej punktów za jego potwierdzenie). Przed startem zespoły decydują się, które i w jakiej kolejności próbować potwierdzić - każdy zespół opracowuje swój wariant trasy.

I. RYWALIZACJA

1. Start indywidualny lub grupowy (w zależności od wybranej trasy). Warunkiem dopuszczenia do startu jest ukończony 16 rok życia ( osoby niepełnoletnie – przedstawiają pisemną zgodę rodziców na uczestnictwo w RAJDZIE).

2. Zawodnicy mają za zadanie potwierdzić jak najwięcej punktów kontrolnych i wrócić na metę przed upływem limitu czasu. Zaliczenie trudnego punktu kontrolnego warte jest więcej niż łatwego, dlatego zespoły mogą przyjmować różne strategie. Zespoły poruszają się pieszo lub/i rowerem (w zależności od wybranej kategorii), używając mapy i kompasu do orientacji w terenie.

3. Całą Trasę uczestnicy pokonują przy użyciu kompletu map przygotowanych i dostarczonych przez Organizatorów. Zabronione jest korzystanie z innych map.(np. w postaci aplikacji nawigacyjnych dostępnych w telefonach komórkowych, urządzeniach GPS itd.)

4. Klasyfikacja i weryfikacja punktów odbywa się tylko na podstawie karty startowej. W przypadku zagubienia lub zniszczenia karty uniemożliwiające odczytanie potwierdzenia punktów skutkuje niesklasyfikowaniem zawodnika. Track GPS, nie jest formą potwierdzania obecności na punkcie.

 

II. PUNKT KONTROLNY (PK)

1. Punkt kontrolny wyposażony jest biało-pomarańczowy lampion oraz przyrząd do potwierdzania (perforator) chyba, że organizator zdecydował inaczej, o czym uczestnicy zostaną powiadomieni przed startem.

2. Każdy zawodnik (zespół) w celu potwierdzenia obecności na punkcie musi przybić perforatorem odpowiednie miejsce na karcie startowej.

3. Każdy punkt kontrolny posiada swoją wagę punktową. Waga PK zależeć będzie od odległości PK od bazy zawodów oraz jego trudności.

Punkty kontrolne (PK) o opisie zaczynającym się od liczby 1 (1A,1B,1C,1D,1E,1F,...) mają wartość 10 punktów, 
od liczby 2 (2A,2B,2C,2D,...,2Z) – 20 punktów, itd.
Punkty kontrolne (PK) o opisie zaczynającym się 9 (9A,9B,9C,9D,...) mają wartość punktową 90.

4. W przypadku, gdy uczestnik znajduje się w terenie w miejscu oznaczonym na mapie i uznaje, że nie ma PK, powiadamia o zaistniałym fakcie BIURO ZAWODÓW.

 

III. WYPOSAŻENIE UCZESTNIKÓW

1. Na całej trasie uczestnicy mogą korzystać jedynie z własnego ekwipunku (posiadanego na starcie lub strefach zmian). Zabronione jest przyjmowanie i korzystanie z wyposażenia dostarczonego przez osoby postronne.

2. Wszyscy uczestnicy muszą posiadać podstawowe wyposażenie, które wymienione zostało poniżej. Organizatorzy mogą dokonać kontroli sprzętu przed rozpoczęciem zawodów, jak również zastrzegają sobie prawo do sprawdzania go w trakcie zawodów. Za brak każdego z elementów wyposażenia obowiązkowego na uczestników może być nałożona kara czasowa.

WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE:

1 x gwizdek

1 x czołówka (lub inna latarka) z zestawem baterii

1 x folia NRC (min. 200 x 150 cm)

1 x migające światło (białe lub czerwone) lub odblaski 
1 x dokument tożsamości

1 x telefon komórkowy aktywny przez cały czas trwania zawodów - którego nr posiada biuro zawodów

 oraz dla etapów rowerowych:

 

1 x sprawny rower

1 x kask rowerowy lub wspinaczkowy

1 x przednie światełko dające białe światło widoczne przynajmniej ze 150 metrów (może być czołówka)

1 x tylne czerwone światełko

 

IV. ZASADY KLASYFIKACJI

Wygrywa zawodnik z potwierdzoną największą liczbą punktów wagowych pomniejszonych o ewentualne punkty karne. W przypadku jednakowej liczby zdobytych punktów przez dwu lub więcej uczestników zwycięża zawodnik wcześniej przybywający na metę.

Limit czasowy wynosi 6h, 12h, 24h w zależności od rodzaju trasy. Po przekroczeniu limitu czasowego naliczane są punkty karne. Za każdą minutę spóźnienia zawodnik/zespół traci 10 punktów wagowych. W przypadku przekroczenia limitu o 30 lub więcej minut, zawodnik lub drużyna nie będzie klasyfikowana.

V. REZYGNACJA

1. W przypadku wycofania się zawodnika zobowiązany jest on do niezwłocznego powiadomienia o tym Organizatorów.

2. Organizatorzy nie odpowiadają za uczestnika, który się wycofa. Uczestnik sam zapewnia sobie środek transportu do bazy zawodów.

 

VI. BEZPIECZEŃSTWO

1. Wszyscy zawodnicy startują na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko przy rejestracji mają obowiązek podpisania dokumentu, na którym to poświadczają.

2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za żadne wypadki, które zdarzą się w trakcie zawodów oraz za wypadki i zdarzenia losowe zaistniałe podczas dojazdu uczestników na Rajd i w czasie powrotu z niego.

3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez uczestników imprezy.

4. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wykonywania zadań i pokonywania trasy.

5. Uczestnicy zobowiązani są do posiadania ubezpieczenia NNW i OC

 

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Powyższe przepisy określają zasady przeprowadzenia i klasyfikacji podczas Rajdu Czterech Żywiołów. Przepisy mogą ulec zmianie przed rozpoczęciem zawodów, o czym uczestnicy zostaną poinformowani.

2. Zawodnicy nie mogą korzystać podczas zawodów z żadnych środków transportu.

3. Kategorie zespołowe muszą pokonywać cała trasę razem. Zakazane jest opuszczenie partnera z zespołu (np. w przypadku wyczerpania czy zranienia) i samodzielne kontynuowanie trasy.
4. Zawodnicy podczas zawodów mogą korzystać ze sklepów i restauracji spotkanych po drodze.
5. Po przekroczeniu limitu czasowego, drużyny, które nie zakończyły zawodów, powinny w jak najkrótszym czasie dotrzeć do mety. W przypadku naruszeniu tej powinności, członkowie zespołu są odpowiedzialni za podjęcie ewentualnej akcji ratowniczej. 
6. Obowiązuje zakaz poruszania się po uprawach rolnych, szkółkach leśnych i terenach prywatnych.
7. Wszyscy uczestnicy startując w zawodach wyrażają zgodę na publikację ich wizerunku w relacjach z imprezy zamieszczonych w mediach oraz materiałach promocyjnych organizatorów, patronów medialnych i sponsorów.

8. Wszyscy uczestnicy startując w zawodach wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją zawodów oraz do celów marketingowych organizatorów, patronów medialnych i sponsorów.

9. Ostateczna interpretacja niniejszych przepisów należy do organizatorów. 

Trasa TR 50+

Parametry trasy:

  • Przeznaczona dla solistów
  • Kategorie - z podziałem na M i K (uruchomiona po zgłoszeniu 5 kobiet i mężczyzn) - innym przypadku łączymy kategorie
  • Sposób przemieszczania - rower
  • Limit czasu: 12h
  • Mapa główna 1:50 000
JoomSpirit